1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w Ekskluzywna.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia.
2. Jakie są zalety rejestracji?
Rejestracja w Ekskluzywna.pl otwiera przed Państwem wiele możliwości:
- dostęp do złożonych zamówień – mają Państwo możliwość sprawdzenia w zakładce „Moje zamówienia” aktualnego statusu złożonego zamówienia, a także dostęp do historii poprzednich zamówień;
- łatwiejsze zakupy kolejnym razem – dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie i automatycznie wywoływane przy każdym kolejnym zamówieniu;
- możliwość korzystania z przesyłek płatnych przy obiorze – przesyłki pobraniowe.
- uczestnictwo w naszym programie lojalnościowym Klub Ekskluzywnej
3. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Nie przyjmujemy zamówień składanych telefonicznie. W przypadku jakichkolwiek trudności ze złożeniem zamówienia online, nasi konsultanci chętnie pomogą Państwu w przejściu przez proces złożenia zamówienia online. W celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 pod numerem telefonu 61 3077700.
4. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się w zakładce „Moje zamówienia”.
Ponadto o wszystkich zmianach statusu zamówienia są Państwo informowani na bieżąco drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e mail: sklep@ekskluzywna.pl bądź telefonicznie pod numerem 61 3077700.
5. Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Na życzenie Klienta istnieje możliwość wystawienia faktury VAT za zakupione produkty w naszym sklepie. W tym celu, w trakcie składania zamówienia w kroku numer trzy „Dane dostawy” należy zaznaczyć opcję "Proszę o załączenie faktury VAT" oraz podać dane do faktury. Faktura VAT zostanie przesłana wraz ze zrealizowanym zamówieniem.
6. Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?
Skompletowana przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia w kroku numer trzy „Dane dostawy” należy wpisać nowy adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.
7. Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Wszystkie produkty wysyłane są w opakowaniach kartonowych, które mają za zadanie należycie zabezpieczyć towary na czas transportu . Zewnętrzne opakowanie kartonowe oklejone jest taśmą firmową z logo Ekskluzywna.pl , która daje gwarancję, że nikt w trakcie transportu nie miał dostępu do zawartości przesyłki.
Jeżeli dostarczana przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia ( jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp.) można odmówić jej odbioru, wtedy przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Klient może również dokonać odbioru takiej paczki i w obecności pracownika sprawdzić czy znajdujące się wewnątrz produkty nie uległy uszkodzeniu . Jeżeli okaże się że towary są zniszczone, proszę poprosić pracownika przewoźnika o sporządzenie protokołu uszkodzenia.
8. Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Ekskluzywna.pl oferuje wysyłkę do wszystkich Państw Unii Europejskiej oraz Rosji. Przesyłki zagraniczne muszą zostać opłacone z góry. Ze szczegółowymi kosztami wysyłek możecie Państwo zapoznać się w zakładce "Koszty wysyłki - Unia Europejska i Rosja" znajdującej się w stopce strony. Koszty wysyłki zagranicznej naliczają się automatycznie po włożeniu wybranych produktów do koszyka, wybraniu kraju dostawy oraz rodzaju wysyłki.
9. WYSYŁKA 24H
W zakładce WYSYŁKA 24H znajdują się wszystkie produkty, które posiadamy na stanie magazynowym. Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone (nie dotyczy przesyłek pobraniowych) do godzinny 13:00 wysyłka nastąpi w tym samym dniu. W przypadku zamówień składanych lub opłaconych po godzinie 13:00, zostaną one nadane w kolejnym dniu roboczym.
10. Kiedy otrzymam zamówione produkty?
Ze względu na bardzo bogaty asortyment nie jesteśmy w stanie mieś wszystkich towarów dostępnych w naszych magazynach. Produkty dostępne od ręki znajdują się w zakładce WYSYŁKA 24H. Na karcie każdego produktu podany jest również czas realizacji zamówienia. Jest to czas niezbędny na sprowadzenie produktów od dostawcy. W większości marek termin ten wynosi od 1-3 dni robocze. W przypadku kilku producentów termin ten może wynosić od 2-5 dni. W przypadku zakupu produktu o różnym czasie realizacji nadajemy przesyłkę po skompletowaniu wszystkich przedmiotów. To tego terminu należy doliczyć czas niezbędny na dostawę przesyłki w zależności od rodzaju wybranego przewoźnika.
11. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie. Niestety w naszym sklepie nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście.
12. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
Ekskluzywna.pl oferuje Państwu następujące formy płatności:
- szybkie płatności elekroniczne PayU w trakcie składania zamówienia
- płatności kartami kredytowymi za pośrednictwem serwisu PayU lub PayPal
- Płatności PayPal
- płatność przelewem bankowym na konto
- płatność za pobraniem - przy odbiorze przesyłki
13. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?
Edycji danych osobowych, podanych podczas rejestracji, mogą Państwo dokonać w dowolnym momencie. Po zalogowaniu się wystarczy przejść do zakładki "Zmień moje dane” gdzie będzie można zmienić hasło, nr telefonu i adres mailowy. Aby dokonać zmiany lub dodać nowy adres wysyłkowy należy wejść do zakładki "Adresy dostawy" gdzie można dodać kolejny adres lub poprawić istniejące dane adresowe.
14. Jak prawidłowo dobrać rozmiar?
Wielu producentów bieliźniarskich i odzieżowych stosuje własne oznaczenia rozmiarów. Dlatego też na karcie każdego produktu bezpośrednio pod tytułem produktu znajduje się aktywny link do tabeli rozmiarów danego producenta - "Sprawdź swój rozmiar -...."
Zapoznanie się tabelami rozmiarów dostarczonym przez producentów pozwoli zminimalizować ryzyko błędnego dopasowania produktów.
15. Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
Czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr tel 61 3077700 lub drogą mailową sklep@ekskluzywna.pl gdzie uzyskacie Państwo nr przesyłki aby można było sprawdzić w oddziale Poczty lub w firmy kurierskiej. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.
16. Co to jest Klub Ekskluzywnaj
Klub Ekskluzywnej to nasz program lojalnościowy. Każdy zarejestrowany klient automatycznie zostaje członkiem klubu. Członkostwo w klubie jest całkowicie bezpłatne. Wszyscy członkowie klubu Ekskluzywnej nagradzani są punktami za dokonane zakupy, którymi można dokonać zapłaty przy kolejnych zakupach. Regulamin programu lojalnościowego znajduje się w stopce strony w zakładce "Klub Ekskluzywnej". Ilość zgromadzonych punktów można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto.